3 miesiące temu oczyściłem turbo i zrobiłem kierownice. Dziś niestety dopadł mnie notlauf, panowie z zakładu, w którym poprzednio robiłem turbo powiedzieli, że znowu geometria padła. Sugerowali złą jakość paliwa (prędzej by pompa padła). Co może być przyczyną tak szybkiego zapchania kierownic? Jeżdżę normalnie, nie mule, ale też nie wariuję. Czy fakt, że podczas odpalania zimnego silnika z wydechu idzie trochę dymu, może być jakąś wskazówką? Podobno ten model tak ma z tym rozruchem. Czy EGR ma coś wspólnego z kierownicami?
bracia huber, jak by kogoś interesowało.....
Zwiń
X
-
bracia huber, jak by kogoś interesowało.....
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
Komentarz